Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej.

Jasne!
Dowiedz się więcej

Blog

Employer branding i jego rola w budowaniu wizerunku firmy

Konsumenci bardzo często wybierają produkty ze względu na markę, a raczej wizerunek, jaki jej przypisują. Podobnie pracownicy decydują, u kogo chcą się zatrudnić, kierując się swoim wyobrażeniem o danym pracodawcy. Dlaczego o posadę w niektórych firmach starają się tłumy kandydatów? Ponieważ ich zainteresowanie, jako potencjalnych pracowników, wzbudzają przedsiębiorstwa, które doskonale dbają o swój employer branding.    Świadomość […]

CZYTAJ WIĘCEJ >

Czym jest personal branding?

Personal branding to budowa oraz zarządzanie własnymi wizerunkiem oraz reputacją. Posiadanie osobistej marki można porównać do bycia lubianym lub wyróżniającym się w sferze towarzyskiej, z tym że w sferze biznesu przynosi nam to określone zyski. Z personal brandingu korzystają znane osobistości, które wykonują zawody publiczne, jak na przykład politycy i dziennikarze, ale także aktorzy, sportowcy, […]

CZYTAJ WIĘCEJ >

Jak się wyróżnić?

Narzędzi służących temu, aby skutecznie wyróżnić się na rynku, jest coraz więcej – reklamy, które przypominają ambitne produkcje filmowe, chwytliwe slogany i znane twarze, buzz marketing, content marketing, social media marketing… Jakie czynniki tak naprawdę sprawiają, że wyróżniamy się na rynku?    Najpierw klient Wchodząc na strony internetowe różnych firm, można zauważyć wiele czasowników odmienionych w drugiej osobie […]

CZYTAJ WIĘCEJ >