Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej.

Jasne!
Dowiedz się więcej

Blog

Marketing jako metoda selekcjonowania – czyli o targetowaniu

Targetowanie – to jeden z najczęściej spotykanych terminów w świecie reklamy. Pochodzi od angielskiego ‘target’, czyli cel. Celem są konsumenci, których grupuje się w uporządkowany sposób według konkretnych danych na ich temat oraz preferowanego przez nich stylu kupowania. Jak i gdzie celować w konsumentów, by nie pudłować? Internet, czyli prawdopodobnie najlepsze źródło informacji Dzięki Internetowi firmy […]

CZYTAJ WIĘCEJ >

Jak komunikować się z Klientem?

Komunikacja to jeden z najważniejszych aspektów działalności firmy, często nawet bardziej skuteczny niż atrakcyjna oferta sprzedażowa. Dobrym potwierdzeniem tej tezy są wszystkie małe, zaufane przedsiębiorstwa, które nie posiadają rozbudowanego marketingu, natomiast potrafią tak porozumiewać się z klientami, że ci stale do nich wracają. Sprawna komunikacja z klientem obejmuje różne poziomy: od samego procesu zakupu, poprzez […]

CZYTAJ WIĘCEJ >

Do czego służy strategia komunikacyjna?

Prowadząc własny biznes, musimy pamiętać o stworzeniu odpowiedniej strategii komunikacyjnej, która jest jednym z elementów szeroko rozumianego brandingu. Jest to stosunkowo złożone, wieloetapowe zadanie, ponieważ praktycznie każdy aspekt działalności firmy – od jakości sprzedawanych produktów czy usług po deklarowane przez nią wartości – służy komunikacji z klientem. Dlaczego w ogóle warto zadbać o strategię komunikacyjną? Pamiętajmy, że naszym […]

CZYTAJ WIĘCEJ >