Kompleksowe budowanie wizerunku jest jedną z kluczowych spraw, przesądzających o powodzeniu działalności biznesowej. Niezależnie od tego, czy wizerunek firmy budowany jest od zera, czy przeprowadzany jest rebranding istniejącej marki, proces ten przynosi przedsiębiorcy niewątpliwe korzyści – wpływa na rozpoznawalność, odpowiednie targetowanie przekazu, pomaga również wyróżnić się na tle konkurencji. Kreowanie wizerunku to nie tylko opracowanie […]
CZYTAJ WIĘCEJ >Prawidłowo zaprojektowany plakat reklamowy powinien być w równym stopniu estetyczny, co funkcjonalny. Przed przystąpieniem do realizacji projektu powinniśmy zastanowić się nad kilkoma kluczowymi zagadnieniami: Funkcja Jaki jest cel kampanii promocyjnej? Plakat reklamujący nadchodzące wydarzenie kulturalne będzie miał zupełnie inny charakter niż billboard informujący o wprowadzeniu na rynek nowego produktu znanej marki. Nośnik Decyzja o jego […]
CZYTAJ WIĘCEJ >Aby logo firmowe w sposób prawidłowy spełniało swoją rolę, powinno zostać zaprojektowane w oparciu o szereg wytycznych. Należy zwrócić szczególną uwagę na jego funkcjonalność, możliwość użycia w różnych kanałach komunikacji (media cyfrowe i drukowane) a także oryginalność samego projektu, gwarantującą skuteczną identyfikację firmy na tle konkurencji. Logotyp czy logo Bardzo często logo przybiera postać logotypu […]
CZYTAJ WIĘCEJ >