DTP jest skrótem angielskiego terminu Desktop Publishing, czyli – w dosłownym tłumaczeniu – „Publikowanie zza biurka”. W przeszłości termin DTP oznaczał te czynności, które służyły komputerowemu przygotowaniu określonych materiałów do druku. Do tych czynności należało komputerowe opracowywanie tekstów, rysunków czy grafik w formie konkretnych stron do publikacji, a następnie przesłanie ich do druku. Obecnie termin […]
CZYTAJ WIĘCEJ >Identyfikacja wizualna jest ogółem znaków graficznych, które służą do kreowania wizerunku firmy, zarówno wśród kontrahentów, jak i obecnych czy potencjalnych klientów. Na identyfikację wizualną składają się logo firmy oraz wszelkie związane z nim znaki graficzne, a także kolorystyka, rodzaj i format firmowych dokumentów oraz szeroko pojęta estetyka graficznego przekazu. Nośnikami identyfikacji wizualnej mogą być ulotki, […]
CZYTAJ WIĘCEJ >Istnieje kilka zasad, jakie powinna spełniać dobrze wyglądająca strona internetowa. Przede wszystkim powinna być dobrze zaprojektowana graficznie. Ważne, żeby strona była czytelna, przyjazna dla oczu i była łatwa w obsłudze dla każdego, nawet nieobeznanego z nowoczesnymi technologiami Klienta. Nadmiar banerów, ozdób czy dodatkowych funkcji tylko spowalnia wczytywanie i zakłóca poruszanie się po stronie. Przystępne i […]
CZYTAJ WIĘCEJ >