Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej.

Jasne!
Dowiedz się więcej

Blog

Słowniczek pojęć graficznych: DTP

DTP jest skrótem angielskiego terminu Desktop Publishing, czyli – w dosłownym tłumaczeniu – „Publikowanie zza biurka”. W przeszłości termin DTP oznaczał te czynności, które służyły komputerowemu przygotowaniu określonych materiałów do druku. Do tych czynności należało komputerowe opracowywanie tekstów, rysunków czy grafik w formie konkretnych stron do publikacji, a następnie przesłanie ich do druku. Obecnie termin […]

CZYTAJ WIĘCEJ >

Dlaczego identyfikacja wizualna jest tak ważna?

Identyfikacja wizualna jest ogółem znaków graficznych, które służą do kreowania wizerunku firmy, zarówno wśród kontrahentów, jak i obecnych czy potencjalnych klientów. Na identyfikację wizualną składają się logo firmy oraz wszelkie związane z nim znaki graficzne, a także kolorystyka, rodzaj i format firmowych dokumentów oraz szeroko pojęta estetyka graficznego przekazu. Nośnikami identyfikacji wizualnej mogą być ulotki, […]

CZYTAJ WIĘCEJ >

Jak powinna wyglądać dobra strona internetowa?

Istnieje kilka zasad, jakie powinna spełniać dobrze wyglądająca strona internetowa. Przede wszystkim powinna być dobrze zaprojektowana graficznie. Ważne, żeby strona była czytelna, przyjazna dla oczu i była łatwa w obsłudze dla każdego, nawet nieobeznanego z nowoczesnymi technologiami Klienta. Nadmiar banerów, ozdób czy dodatkowych funkcji tylko spowalnia wczytywanie i zakłóca poruszanie się po stronie. Przystępne i […]

CZYTAJ WIĘCEJ >