Reklama wielkoformatowa stanowi obecnie jedną z najpopularniejszych oraz najczęściej wykorzystywanych form przekazu reklamowego. Tym, co ją wyróżnia na tle pozostałych typów reklam, jest nie tylko duży format nośnika, którego powierzchnia często wynosi ponad 100 m², ale również skala i siła przekazu. Umieszczenie reklamy wielkoformatowej w przestrzeni miejskiej zapewnia nieustanny kontakt ze znajdującym się na niej […]
CZYTAJ WIĘCEJ >Materiały POS (Point of Sale) stanowią jedne z najczęściej stosowanych materiałów reklamowych, które skutecznie przyczyniają się do promocji firm oraz oferowanych przez nie produktów i usług. POS to także najszybciej docierająca do klientów forma reklamy, która ze względu na swój charakter ma ogromne znaczenie w powodzeniu kluczowych procesów z zakresu sprzedaży i marketingu. Dzięki wykorzystaniu […]
CZYTAJ WIĘCEJ >Naming stanowi proces kreowania nazw. Jest to także jedno z podstawowych narzędzi pozwalających na realizację misji i strategii rynkowej firm, które przeprowadzają rebranding lub dopiero rozpoczynają swoją działalność. Ze względu na swój charakter naming może obejmować projektowanie pojedynczych nazw przedsiębiorstw, oferowanych przez nie produktów i usług, a także haseł i sloganów reklamowych. Kluczowym celem namingu […]
CZYTAJ WIĘCEJ >