Branding i rebranding

Zobacz portfolio

Tworzymy nowe marki i odświeżamy stare, tak by wszystkie elementy do siebie pasowały, a marka mówiła to co na prawdę ma do powiedzenia, bwz oklepanego marketingowego pustosłowia. Projektujemy logo, identyfikacje wizualną, strony internetowe i inne materiały.

Portfolio

Filtruj:
Wszystko
Logo
Branding
Rebranding
Identyfikacja wizualna
Strona internetowa

Mateczny Office

brandinglogoidentyfikacjawwwreklama

WISO

brandinglogoidentyfikacjawww

Central Point

logoidentyfikacjawwwreklamarebranding

Piotr Sekuła

brandinglogowwwreklamarebranding

Wille Chorowice

brandinglogoidentyfikacjawwwreklama

Wielicka Office

brandinglogowwwreklama

BPBP Development

brandinglogoidentyfikacjareklama

Osada Kochanów

brandinglogoidentyfikacjareklama

Nest Brokers

brandinglogoidentyfikacjareklama

Multibio

brandinglogoidentyfikacjawww

FC Słomniki Warriors

brandinglogoidentyfikacja

Fix&Brew

brandinglogoreklama

pro-immo

logoidentyfikacjawwwrebranding

Soma Group

logoidentyfikacjawwwrebranding

EstiDental

wwwreklamarebranding

RNT

brandinglogoidentyfikacjareklama

Kontraktim i Projektim

logoidentyfikacjawwwrebranding

KIewel/Janus

logoidentyfikacjarebranding

Skultura

brandinglogoidentyfikacja

Kruszyna

brandinglogoidentyfikacja

Martdom

logoidentyfikacjawwwreklamarebranding

Katarzyna Jóźwik

brandinglogoidentyfikacjareklama

Joanna Mazgaj

brandinglogoidentyfikacjawww

Kalinowy Ogród

brandinglogoidentyfikacja

Amplifica

brandinglogoidentyfikacjawww

PGNiG

reklama

Stabilo

logoidentyfikacjarebranding

Haevo

brandinglogoidentyfikacjawww

Domy otulone puszczą

brandinglogoidentyfikacjawwwreklama

Ogrody Elizjum

brandinglogoidentyfikacjawwwreklama

Apartamenty przy winnicy

brandinglogoidentyfikacjawwwreklama

SOIT

logoidentyfikacjawwwrebranding

Spartan

brandinglogoidentyfikacjawwwreklama

Margot Travel

logoidentyfikacjawwwrebranding

Co to jest branding?

Branding to tworzenie nowej marki i nadawanie jej tożsamości, która znajdzie potem odzwierciedlenie w unikalnym doświadczeniu jej odbiorców. Prawdziwa marka, tak samo jak człowiek, ma swoją osobowość, charakter, wartości i charakterystyczne zwroty. Ma też unikatowe cechy, które odróżniają ją od innych firm w tej samej branży. W procesie brandingu zadajemy sporo pytań, by dobrze zrozumieć unikalność naszych klientów. Bierzemy to potem na warsztat i szukamy tego co naprawdę wartościowe i wyjątkowe, a finalnie ubieramy w nazwy, znaki, kolory, teksty i zdjęcia. Dbamy o to, by wszystkie one grały tę samą melodię, bo tylko tak mogą osiągnąć efekt synergii i dać się zapamiętać.

Branding to też budowanie świadomości w umysłach przedsiębiorców i ich zespołów – nowy byt, który powinien być żywy, autentyczny i nie do końca taki sam jak jego twórcy. Dzięki temau, tworzymy nie tylko komunikat dla klientów, ale też wspólną ideę, sztandar pod którym i w imię którego możemy budować tożsamość zepsołu.

Twoja marka to to, co ludzie mówią o Tobie, gdy nie ma Cię w pobliżu…
Jeff Bezos

Co to jest rebranding?

Rebranding to korekta lub zmiana wizerunku istniejącej marki. Czasem ma za zadanie jedynie odświeżyć markę i dać znać klientom, że firma dalej żyje i trzyma rękę na pulsie. Kiedy indziej to częściowa lub całkowita zmiana tożsamości firmy – przystosowanie jej do nowych wyzwań, nowego rynku, nowej grupy klientów, lub celowe intencjonalne zerwanie z przeszłością. Przeprowadzając rebranding, trzeba zawsze uważać, by nie wylać dziecka z kąpielą – marka już jest, działa, zarabia, ma swoje przyzwyczajenia i swoich klientów. Nieodpowiedzialnym by było wyrwanie starej marki z korzeniami, tylko dlatego, że mamy ochotę na nowoczesne logo.

Rebranding to też szansa by ponownie (lub czasem po raz pierwszy) odpowiedzieć sobie na ważne pytania na temat firmy, jej metod i celów. Dzięki temu można często skorygować coś więcej niż wizerunek i komunikację. Znamy przypadki, w których rebranding zmienił tor działania firmy. Niektóre z nich wydarzyły się u nas.

Dobre marki odzwierciedlają historie czasów i grup ludzi, które je stworzyły. Rebranding jest konieczny, aby unikać bycia przestarzałym.
Richard Branson

Jak możemy Ci pomóc?

Każda, nawet najdłuższa, droga zaczyna się od pierwszego kroku. Skoro czytasz ten tekst, to znaczy, że masz go już za sobą. Czas na drugi - zobacz nasze portfolio i / lub skontaktuj się z nami :)