- PL
- EN
Tworzymy nowe marki i odświeżamy stare, tak by wszystkie elementy do siebie pasowały, a marka mówiła to co na prawdę ma do powiedzenia, bwz oklepanego marketingowego pustosłowia. Projektujemy logo, identyfikacje wizualną, strony internetowe i inne materiały.
Branding to tworzenie nowej marki i nadawanie jej tożsamości, która znajdzie potem odzwierciedlenie w unikalnym doświadczeniu jej odbiorców. Prawdziwa marka, tak samo jak człowiek, ma swoją osobowość, charakter, wartości i charakterystyczne zwroty. Ma też unikatowe cechy, które odróżniają ją od innych firm w tej samej branży. W procesie brandingu zadajemy sporo pytań, by dobrze zrozumieć unikalność naszych klientów. Bierzemy to potem na warsztat i szukamy tego co naprawdę wartościowe i wyjątkowe, a finalnie ubieramy w nazwy, znaki, kolory, teksty i zdjęcia. Dbamy o to, by wszystkie one grały tę samą melodię, bo tylko tak mogą osiągnąć efekt synergii i dać się zapamiętać.
Branding to też budowanie świadomości w umysłach przedsiębiorców i ich zespołów – nowy byt, który powinien być żywy, autentyczny i nie do końca taki sam jak jego twórcy. Dzięki temau, tworzymy nie tylko komunikat dla klientów, ale też wspólną ideę, sztandar pod którym i w imię którego możemy budować tożsamość zepsołu.
Rebranding to korekta lub zmiana wizerunku istniejącej marki. Czasem ma za zadanie jedynie odświeżyć markę i dać znać klientom, że firma dalej żyje i trzyma rękę na pulsie. Kiedy indziej to częściowa lub całkowita zmiana tożsamości firmy – przystosowanie jej do nowych wyzwań, nowego rynku, nowej grupy klientów, lub celowe intencjonalne zerwanie z przeszłością. Przeprowadzając rebranding, trzeba zawsze uważać, by nie wylać dziecka z kąpielą – marka już jest, działa, zarabia, ma swoje przyzwyczajenia i swoich klientów. Nieodpowiedzialnym by było wyrwanie starej marki z korzeniami, tylko dlatego, że mamy ochotę na nowoczesne logo.
Rebranding to też szansa by ponownie (lub czasem po raz pierwszy) odpowiedzieć sobie na ważne pytania na temat firmy, jej metod i celów. Dzięki temu można często skorygować coś więcej niż wizerunek i komunikację. Znamy przypadki, w których rebranding zmienił tor działania firmy. Niektóre z nich wydarzyły się u nas.
Każda, nawet najdłuższa, droga zaczyna się od pierwszego kroku. Skoro czytasz ten tekst, to znaczy, że masz go już za sobą. Czas na drugi - zobacz nasze portfolio i / lub skontaktuj się z nami :)