Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

BRANDING &
REBRANDING

image-1648

Branding i rebranding firmy to wieloetapowe przedsięwzięcie, obejmujące coś więcej, niż tylko stworzenie wizualnej koncepcji.

To budowanie od postaw osobowości marki i kreowanie jej wizerunku, pod wybraną grupę docelową. Skuteczny branding związany jest z opracowaniem strategii wizerunkowej i przełożenie jej na język wizualny, zrozumiały dla wyselekcjonowanego odbiorcy. W procesie wizualnej komunikacji nasza marka musi przekazać klientowi podstawową wartość, jaka jej przyświeca.

image-1469

Pierwszym etapem jest naming – opracowanie chwytliwej, łatwej do zapamiętania nazwy dla firmy, usługi czy produktu. Propozycje namingowe, przed pokazaniem klientowi, są weryfikowane pod kątem:

image-2044

oryginalności

image-2045

zgodności z branżą

image-2046

zgodności z filozofią marki

image-2047

brakiem negatywnych
konotacji znaczeniowych

image-2048

dostępności wolnej
domeny

Wychodząc od nazwy i znając specyfikę marki poddanej brandingowi czy rebrandingowi możemy rozpocząć pracę nad strategią – zbiorem działań ukierunkowanych na odszukanie i wykorzystanie potencjału marki do osiągnięcia wyznaczonego sobie celu. Pozwala to na usystematyzowanie działań firmy, tworzenia ścieżki, która prowadzi nas do kolejnych etapów rozwoju.

 

W ramach brandingu i rebrandingu firmy czy usługi oferujemy także profesjonalny copywriting – opracowanie spójnych tekstów do publikacji, sloganów, stron internetowych.

Gdy zbudowana zostaje kompletna, charakteryzująca się indywidualnymi cechami marka, następuje proces tworzenia koncepcji wizualnej, między innymi logotypu – jako jednego z najistotniejszych elementów w identyfikacji wizualnej. Tak jak w całym brandingu i rebrandingu marki, tak i tutaj nacisk kładziemy na unikatowość i funkcjonalność znaku. Ostatnim etapem brandingu i rebrandingu marki jest zaprojektowanie pozostałej części identyfikacji wizualnej (Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w zakładce identyfikacja wizualna), oraz strony internetowej.

Jesteśmy kreatywnym zespołem z Krakowa, ale nie zamykamy się tylko na rynek lokalny. Tworzenie brandingu czy rebrandingu dla klienta w Krakowie pozwala na spotkanie i dokładne omawianie projektu na bieżąco, jednak nie jest dla nas przeszkodą przeanalizowanie tematu na początku i dalsza praca na odległość.