To budowanie od postaw osobowości marki i kreowanie jej wizerunku, pod wybraną grupę docelową. Skuteczny branding związany jest z opracowaniem strategii wizerunkowej i przełożenie jej na język wizualny, zrozumiały dla wyselekcjonowanego odbiorcy. W procesie wizualnej komunikacji nasza marka musi przekazać klientowi podstawową wartość, jaka jej przyświeca.
oryginalności
zgodności z branżą
zgodności z filozofią marki
brakiem negatywnych
konotacji znaczeniowych
dostępności wolnej
domeny
Wychodząc od nazwy i znając specyfikę marki poddanej brandingowi czy rebrandingowi możemy rozpocząć pracę nad strategią – zbiorem działań ukierunkowanych na odszukanie i wykorzystanie potencjału marki do osiągnięcia wyznaczonego sobie celu. Pozwala to na usystematyzowanie działań firmy, tworzenia ścieżki, która prowadzi nas do kolejnych etapów rozwoju.
W ramach brandingu i rebrandingu firmy czy usługi oferujemy także profesjonalny copywriting – opracowanie spójnych tekstów do publikacji, sloganów, stron internetowych.
Gdy zbudowana zostaje kompletna, charakteryzująca się indywidualnymi cechami marka, następuje proces tworzenia koncepcji wizualnej, między innymi logotypu – jako jednego z najistotniejszych elementów w identyfikacji wizualnej. Tak jak w całym brandingu i rebrandingu marki, tak i tutaj nacisk kładziemy na unikatowość i funkcjonalność znaku. Ostatnim etapem brandingu i rebrandingu marki jest zaprojektowanie pozostałej części identyfikacji wizualnej (Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w zakładce identyfikacja wizualna), oraz strony internetowej.
Jesteśmy kreatywnym zespołem z Krakowa, ale nie zamykamy się tylko na rynek lokalny. Tworzenie brandingu czy rebrandingu dla klienta w Krakowie pozwala na spotkanie i dokładne omawianie projektu na bieżąco, jednak nie jest dla nas przeszkodą przeanalizowanie tematu na początku i dalsza praca na odległość.