Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej.

Jasne!
Dowiedz się więcej

Czego dotyczy Visual Merchandising?

image-2500
Visual Merchandising to obecnie jedna z najlepszych oraz najszybciej rozwijających się strategii marketingowych. Stanowi ona również niezwykle skuteczny środek komunikacji z klientami, polegający na przedstawianiu produktów w taki sposób, aby dzięki swojemu atrakcyjnemu wyglądowi przyciągały one uwagę potencjalnych konsumentów.

Osoba pracująca jako visual merchandiser powinna znać nie tylko podstawowe zasady aranżowania przestrzeni sprzedażowej, ale również umieć prezentować produkty i towary zgodnie z indywidualnymi założeniami strategicznymi marek. Istotna jest w tym przypadku także zdolność łączenia ze sobą odpowiednich wzorów i kolorów oraz umiejętność rozmieszczania różnorodnych produktów na terenie placówek handlowych. Przestrzeń zaprojektowana przez visual merchandisera powinna mieć spójny i wyrazisty charakter oraz harmonijnie współgrać z ogólnym wizerunkiem danego sklepu lub punktu handlowego.

Co do zasady, aby visual merchandising był skuteczny musi się on opierać na szczegółowych danych dotyczących konkretnych grup konsumentów. Dzięki dokładnej analizie dotyczącej potrzeb docelowych nabywców możliwe będzie nie tylko odpowiednie zaaranżowanie najbliższej przestrzeni produktu, ale również dopasowanie wszelkich detali do preferencji klienta. Właściwie przeprowadzona kampania visual merchandisingowa może nieść ze sobą szereg licznych korzyści. Pozwala ona stworzyć pozytywny wizerunek marki, nakłonić klientów do zakupu danego produktu oraz zbudować trwałą więź z konsumentem.

Jak możemy Ci pomóc?

Dowiedz się jak możemy pomóc w realizacji Twojego projektu.