Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej.

Jasne!
Dowiedz się więcej

Projekty wizytówek – na co zwracamy uwagę?

image-2502
Wizytówki stanowią w dzisiejszych czasach kluczowy element służący do nawiązywania nowych kontaktów. Jako jeden z najważniejszych sposobów na przedstawienie się w świecie biznesu ułatwiają one nie tylko pozyskiwanie klientów, ale również rozpoczynanie współpracy. Oprócz reklamowania nas samych, mogą one także stanowić skuteczne miejsce promocji konkretnych produktów i usług. Mimo że wizytówka stanowi niewielkich rozmiarów kartonik, można na niej z powodzeniem w atrakcyjny sposób przedstawić skróconą ofertę handlową firmy.

Choć projektowanie wizytówki może się wydawać proste, wymaga ono zadbania o najdrobniejsze szczegóły. Dobrze przemyślany oraz prawidłowo zaprojektowany kartonik powinien być nie tylko źródłem najważniejszych informacji o firmie i reprezentującej ją osobie, ale również być podstawowym nośnikiem wizerunku marki. Niestety wciąż często zdarza się, że przedsiębiorcy marginalizują rolę wizytówki, zapominając tym samym o tym, jak ważna jest spójna identyfikacja wizualna firmy. Ponieważ nieumiejętne dopasowanie poszczególnych detali może zaważyć na przyszłej skuteczności wizytówki, warto powierzyć jej projektowanie profesjonalnej firmie, która znając obowiązujące standardy, stworzy atrakcyjny oraz spełniający swoją rolę produkt.

Na właściwie zaprojektowanej wizytówce powinny się znajdować przede wszystkim te informacje, które w przyszłości będą pomocne przy inicjowaniu kolejnego kontaktu z potencjalnym klientem. Ważne jest również to, by były one przedstawione w sposób czytelny i miły dla oka. Co do zasady, na standardowej wizytówce w lewym górnym rogu umieszcza się logo firmy lub jej nazwę. W centralnej części kartonika powinno się natomiast znajdować imię i nazwisko jej właściciela. Z kolei takie informacje jak: stanowisko, numer telefonu oraz ogólne dane kontaktowe firmy umieszcza się poniżej, zapisane nieco mniejszą czcionką.

Stosowane w dzisiejszych czasach wizytówki charakteryzują się prostotą i czytelnością przekazu. Najczęściej można bowiem spotkać kartonik wykonany z jasnego papieru wysokiej jakości, na którym ciemnym tuszem zapisane są najistotniejsze informacje. Ogólnie przyjętym rozmiarem wizytówki jest natomiast klasyczne 90 x 50 mm, które z łatwością można włożyć do portfela lub specjalnego wizytownika.

Coraz częściej firmy, chcąc wyróżnić się na tle konkurencji oraz jak najlepiej się zaprezentować, stawiają także na oryginalne wzory i niestandardowe rozmiary wizytówek. Zabawny lub fantazyjny kartonik może bowiem wzbudzić dodatkowe zainteresowanie i utrwalić się w pamięci potencjalnego partnera biznesowego.

Jak możemy Ci pomóc?

Dowiedz się jak możemy pomóc w realizacji Twojego projektu.