X

Czym jest ulotka DL?

W dobie wszechobecnej komunikacji marketingowej nie należy zapomnieć o najprostszej i – jak często okazuje się – najskuteczniejszej metodzie: ulotce. Cechująca ją prostota sprawia, że mimo coraz bardziej zaawansowanej technologii to właśnie ulotka zyskuje sobie coraz to większe rzesze zwolenników. Obecnie wśród możliwych na rynku form i rozmiarów prym wiedzie format ulotki DL, która poprzez swoje dostosowanie do języka marketingu doskonale spełnia przypisywane jej funkcje. Co ją wyróżnia?

Niewątpliwie wyróżniającym elementem ulotki DL jest przede wszystkim jej niestandardowa wielkość. Wysoka na 210 mm oraz szeroka na 90 mm ulotka, posiada rozmiar odpowiadający wymiarom kartki A4 podzielonej na trzy równe części.

Istotna jest również gramatura papieru. W przypadku rozwiązań masowych często korzysta się z ulotek o mniejszej gramaturze (cieńszych), co zmniejsza koszt produkcji. Wydruk ulotek na grubszym podłoży podnosi ich jakość i trwałość, co sprzyja kreowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Przy wszystkich możliwościach produkcyjnych nie powinniśmy zapominać o projekcie graficznym ulotki i jej treści – to one budują nasz wizerunek.

Podczas realizacji kampanii marketingowej mającej na celu zbudowanie pożądanego wizerunku naszej firmy powinniśmy pamiętać o najdrobniejszych detalach. Dlatego tak ważne jest, aby każdy szczegół był przygotowany z niezwykłą precyzją. Ulotki reklamowe, to wciąż jedne z najczęstszych sposobów komunikacji marketingowej. Szybkość, efektywność i stosunkowo niskie koszty produkcyjne oraz bezpośrednie dotarcie do grupy potencjalnych klientów to argumenty, które zdecydowanie przyczyniają się do ich niemalejącej popularności.