X

Ilustracja reklamowa

Ilustracja to proste i skuteczne narzędzie przekazu, które od wielu lat stosowane jest, między innymi, w reklamie i marketingu. Powodzenie ilustracji jest w znaczniej mierze uwarunkowane czynnikami psychologicznymi, a mianowicie tym, że ludzki wzrok jest źródłem silnych bodźców. Dowodem na to może być choćby powszechnie znane zjawisko szybszego i bardziej trwałego zapamiętywania obrazów niż słów. Działają tu na nas bowiem tak kolory, jak i kształty, czy różnorodne formy. Stąd też ilustracja reklamowa jest idealnym sposobem przedstawienia wyglądu i zalet danego produktu. Przykuwając uwagę i wywołując emocje, wzmacnia ona przekaz marketingowy.

Poza tym, ilustracja reklamowa stwarza możliwość dotarcia do szerokiej grupy klientów, pozwala zobaczyć to, czego nie chciałoby się nam przeczytać. Sprzyja także posiadaniu całkowitej kontroli nad tym, co chcemy zaprezentować. Mało tego, świetnie przystosowuje się do różnych formatów i nośników reklamowych.

Ilustracja reklamowa to w dzisiejszych czasach wybór bardzo uniwersalny, a przez to także opłacalny. Za sprawą nowoczesnych technologii i zaawansowanych rozwiązań techniczno-graficznych, możemy tak zaprojektować daną ilustrację, że da się ją efektywnie wykorzystać zarówno przy tworzeniu reklamy wielkoformatowej, jak i przy zwykłej ulotce.

Ilustracja jest więc sprawdzonym i efektywnym sposobem wyróżnienia się. Pozwala ona bowiem stworzyć reklamę, która zwraca uwagę i zapada w pamięć. A przecież o to właśnie tutaj chodzi.