- PL
- EN
Central Point to polski producent PCB, oferujący dobry produkt i szybką realizację. Naszym zadaniem było odkrycie tożsamości marki i ustalenie spójnego systemu, w którym strategia i identyfikacja ze sobą współgrają. Ułożyliśmy strategię, zaprojektowaliśmy logo, identyfikację wizualną, stronę internetową i katalogu reklamowe.
Mulish
Central Point to jeden z tych przypadków, w których przy okazji realizacji zlecenia dla klienta dowiadujemy się, że jakaś branża w ogóle istnieje. Polski producent obwodów drukowanych dostarczanych do wszelkiej elektroniki w Polsce i za granicą. Siłą firmy jest polska produkcja i możliwość szybkich i przewidywalnych dostaw, niezależnie od warunków geopolitycznych, które mogą wpływać na transport Europ – Chiny.
Właściciel firmy był obsługiwany przez inna agencję, ale jak sam uznał „nie wie czy ich projekty są trafne bo nikt z nim nie rozmawia”. Bardzo lubimy pracować z takimi osobami, bo czują sens w strategicznym podejściu do marki, a praca nad tożsamością i językiem marki naprawdę jest wdrażana. Projekty kreatywne są tylko jednym z elementów wdrożeniowych.
Każda, nawet najdłuższa, droga zaczyna się od pierwszego kroku. Skoro czytasz ten tekst, to znaczy, że masz go już za sobą. Czas na drugi - zobacz nasze portfolio i / lub skontaktuj się z nami :)