Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej.

Jasne!
Dowiedz się więcej

Blog

Na czym polega Guerilla Marketing?

Guerilla marketing, znany również jako marketing partyzancki, stanowi niezwykle skuteczną koncepcję strategii marketingowej, polegającą na kreatywnej oraz nieszablonowej promocji produktów i usług. Jej najważniejszym celem jest przykucie uwagi odbiorcy oraz wywołanie w nim konkretnych, często bardzo intensywnych emocji. Dzieje się tak najczęściej poprzez zastosowanie niestandardowych oraz oryginalnych środków i treści, które w swoich założeniach mogą […]

CZYTAJ WIĘCEJ >

Kiedy rebranding jest konieczny?

Rebranding jest to proces polegający na wprowadzaniu zmian oraz nowych koncepcji w obrębie zarządzania i budowania świadomości marki. Wiąże się on często z koniecznością zmiany identyfikacji wizualnej firmy, jej nazwy, logo, sposobu komunikacji z otoczeniem itp. Rebranding jest procesem niezwykle złożonym i kosztownym. Bardzo często wymaga on od firm przeprowadzenia kompleksowej kampanii informacyjnej w mediach […]

CZYTAJ WIĘCEJ >

Czym jest content marketing?

Stworzenie strony internetowej, która będzie atrakcyjna zarówno pod względem wizualnym, jak i merytorycznym, wymaga od jej właściciela podjęcia licznych działań z zakresu informatyki i marketingu. Niezwykle istotną rolę odgrywa również content marketing, czyli strategia marketingowa, polegająca na tworzeniu i rozpowszechnianiu atrakcyjnych oraz zorientowanych na określonego odbiorcę i jego potrzeby treści. Głównym celem content marketingu jest […]

CZYTAJ WIĘCEJ >