Guerilla marketing, znany również jako marketing partyzancki, stanowi niezwykle skuteczną koncepcję strategii marketingowej, polegającą na kreatywnej oraz nieszablonowej promocji produktów i usług. Jej najważniejszym celem jest przykucie uwagi odbiorcy oraz wywołanie w nim konkretnych, często bardzo intensywnych emocji. Dzieje się tak najczęściej poprzez zastosowanie niestandardowych oraz oryginalnych środków i treści, które w swoich założeniach mogą […]
CZYTAJ WIĘCEJ >Rebranding jest to proces polegający na wprowadzaniu zmian oraz nowych koncepcji w obrębie zarządzania i budowania świadomości marki. Wiąże się on często z koniecznością zmiany identyfikacji wizualnej firmy, jej nazwy, logo, sposobu komunikacji z otoczeniem itp. Rebranding jest procesem niezwykle złożonym i kosztownym. Bardzo często wymaga on od firm przeprowadzenia kompleksowej kampanii informacyjnej w mediach […]
CZYTAJ WIĘCEJ >Stworzenie strony internetowej, która będzie atrakcyjna zarówno pod względem wizualnym, jak i merytorycznym, wymaga od jej właściciela podjęcia licznych działań z zakresu informatyki i marketingu. Niezwykle istotną rolę odgrywa również content marketing, czyli strategia marketingowa, polegająca na tworzeniu i rozpowszechnianiu atrakcyjnych oraz zorientowanych na określonego odbiorcę i jego potrzeby treści. Głównym celem content marketingu jest […]
CZYTAJ WIĘCEJ >