Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej.

Jasne!
Dowiedz się więcej

mark-3a
mark-3b

ZMIENIAMY INWESTYCJE W MIEJCA DO ŻYCIA

Kupno domu lub mieszkania to bardzo często najważniejsza decyzja finansowe w życiu człowieka. Wybierając nieruchomość, nie wybiera się ścian i dachów ale miejsce do spędzenia życia. Większość klientów nie jest w stanie ocenić czy podoba im się konkretny budynek czy strona internetowa, która go pokazuje. Dbamy o to by materiały promocyjne pokazywały inwestycję w jak najlepszym świetle i przyprowadzały potencjalnych nabywców.

Wizualni.pl

Planując sprzedaż inwestycji deweloperskiej należy pamiętać, że naszymi klientami są zazwyczaj osoby, które nie znają się na branży budowlanej ale zwykli ludzie szukający swojego miejsca na ziemi, w którym będą wychowywać dzieci i gdzie chcieliby się zestarzeć. Większość z nich nie jest w stanie ocenić jakości budowli, na które patrzą oraz konsekwencji zastosowanych w nich technologii. To co klient wybiera to emocjonalne wrażenie na temat tego co widzi a racjonalne uzasadnienia dorabia sobie później. Dbając o materiały marketingowe, dbamy o wrażenie klienta na temat całej inwestycji – dlatego tak ważna jest nasza praca w procesie sprzedaży.

WIZERUNEK
INWESTYCJI DEWELOPERSKIEJjak to robimy?

image-2087

ANALIZA INWESTYCJI

Zanim pomyślimy o wizerunku inwestycji, musimy ją dobrze poznać. Od wielu czynników zależy komu i w jaki sposób będziemy ją prezentować. Na tym etapie zadajemy deweloperom dużo pytań o zalety i wady ich nieruchomości. Szukamy też innych inwestycji stanowiących bezpośrednią konkurencję. Budujemy wiedzę o tym co i komu będziemy sprzedawać.

image-2094

TARGETOWANIE I NAMING

Określiwszy grupę docelową możemy zastanowić się nad charakterystyką klienta, który mógłby być zainteresowany kupnem naszej nieruchomości. Wspólnie z deweloperem wybieramy język komunikacji i oczekiwany efekt. Od tego uzależniona jest stylistyka wizerunku i komunikacji, jakimi będziemy się posługiwać. Powstaje też nazwa, trafiająca w gusta wybranej grupy docelowej.

image-2088

BADANIA ŚRODOWISKOWE

Dom czy mieszkanie nie zamyka się w granicach kupowanej działki. Klient chce wiedzieć jak daleko ma do pracy, ile zajmie mu dojazd i czy załatwi w okolicy podstawowe potrzeby. Analizujemy infrastrukturę w pobliżu nieruchomości i podajemy gotowe odpowiedzi, rozwiewając jego obawy. Skalę mapy i kluczowe punkty dobieramy tak by wyglądały jak najlepiej.

image-2090

KOMUNIKACJA WIZUALNA

Ludzie kupują oczami. By wywołać u klienta chęć zakupu, musimy przedstawić inwestycję jako miejsce, w którym klient chciałby się znaleźć. Przygotowujemy w tym celu wizualizacje architektoniczne pokazujący obiekt w jak najlepszym świetle.
Jesteśmy też w stanie sterować jego wizerunkiem na tym etapie - zamaskować mankamenty i podkreślić zalety. Jak w magicznej sztuczce - liczy się to jak dobrze kontrolujemy uwagę odbiorcy.

image-2089

IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Klient, zanim kupi mieszkanie, musi "kupić" inwestycję jako całość. Na etapie identyfikacji wizualnej powstaje logo inwestycji określające jej tożsamość (zgodną z wybraną grupą docelową). Powstają też projekty wszystkich innych materiałów, z którymi będzie miał klient styczność podczas procesu zakupowego. Spójna identyfikacja budzi zaufanie odbiorcy i wspiera proces zakupowy.

image-2091

OPRACOWANIE STRONY WWW

Strona internetowa jest twarzą inwestycji i medium, w którym prezentujemy całą historię związaną z zamieszkaniem w niej. Historia ta, jak wszystkie materiały, dopasowana jest do wyselekcjonowanej grupy docelowej, która ma największe szanse na wybranie naszej nieruchomości dla siebie. Oglądając stronę, klient rozwiewa wszystkie obawy i "zaraża się" atmosferą, jaką dla niego przygotowaliśmy.

image-2092

PRODUKCJA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH

Pamiętać należy, że to co damy do ręki klientowi to nie projekty ale wydruki. Odbiorca często nie jest w stanie rozróżnić czy podoba mu się katalog czy budynek który w nim widzi - dlatego ważnym jest by materiały wyprodukowane były nienagannie. Pomagamy deweloperom w tym procesie, dobierając optymalne parametry druku jak najlepiej oddające projekty w akceptowalnym budżecie.

image-2093

PROMOCJA

By w pełni wykorzystać wizerunek, który przygotowaliśmy warto pochwalić się nim jak najszerszej rzeszy odbiorców. Służy do tego wiele narzędzi, od banerów przydrożnych, przez media społecznościowe, na portalach branżowych kończąc. Z każdym klientem ustalamy indywidualny proces promocji dostosowany do potrzeb u budżetu.