Kiedy idziemy na spotkanie z ważnym klientem, ubieramy się elegancko, czeszemy, bierzemy wydrukowane materiały informacyjne, uśmiechamy i pod każdym względem przygotowujemy do tego, żeby produkt, który chcemy sprzedać, przedstawić w jak najlepszym świetle. Te wszystkie metody sprawdzają się świetnie wtedy, kiedy mamy możliwość przedstawić naszą ofertę osobiście.
Większość osób szukających danego produktu lub usługi korzysta z wyszukiwarki internetowej, w celu zapoznania się z firmami świadczących usługi na polu, które ich interesuje. Naszym zadaniem jest sprawić, by spotkanie to przebiegło jak najlepiej, przynajmniej tak dobrze, jakbyśmy na nim byli.
Mówi się, że w XXI posiadanie strony jest koniecznością. Można iść jednak kawałek dalej – koniecznością jest też posiadanie ubrania na spotkaniu biznesowym. Czy to jednak wystarcza? Czy sam fakt, że nie przyjdziemy do klienta nadzy, zapewni nam sukces? Czasem lepiej nie spotkać się z klientem, niż spotkać się z nim w dresie i trampkach. Źle zrobiona strona internetowa działa w ten sam sposób.