Ulotka firmowa jest materiałem drukowanym i jednocześnie ważnym narzędziem, dzięki któremu przedsiębiorca może utrzymać pośredni, ale często skuteczny, kontakt z odbiorcą. Pełni ona nie tylko funkcję reklamową, ale często ma też na celu zasygnalizowanie danego problemu, choćby społecznego, czy zaprezentowanie znaczenia konkretnych idei i poglądów. Tak naprawdę, wiele zależy w tym przypadku od charakteru firmy. […]
CZYTAJ WIĘCEJ >Liczne badania potwierdzają, że kolory potrafią istotnie wpływać zarówno na nasze emocje, jak i na zachowania. Trzeba przyznać, że jest to informacja szczególnie istotna dla wszystkich tych przedsiębiorców, którzy pragną skutecznie wykreować swoją markę. Podobno kolor odgrywa ogromną rolę w procesie budowania wizerunku firmy. Świadczą o tym liczby, zgodnie z którymi aż 80% przekazywanej informacji […]
CZYTAJ WIĘCEJ >Okazuje się, że nie tylko wielkość dochodów czyni daną firmę rozpoznawalną, ale także jej marka, a dokładnie obecność jej w świadomości konsumenta. Współcześnie istnieje niezliczona ilość przedsiębiorstw, które pomimo faktu obracania milionami, wcale nie są szczególnie popularne wśród społeczeństwa. Co innego firmy, którym udało się zmaksymalizować rozpoznawalność swojej marki i to nie tylko w lokalnym, […]
CZYTAJ WIĘCEJ >