Trzy charakterystyczne paski, nadgryzione jabłko, skacząca puma – każdy z nas doskonale kojarzy te loga i jest w stanie bezbłędnie przyporządkować je do wielkich, światowych koncernów. To oczywiście skrajne przykłady – tylko kilkaset firm na całym świecie może pochwalić się tak znakomicie rozpoznawalną marką, ale bardzo dobrze unaoczniają fakt, że logo to jeden z cenniejszych, […]
CZYTAJ WIĘCEJ >Logo to graficzny znak firmowy, który spełnia dwie funkcje – informacyjną i marketingową. Dobrze zaprojektowane logo nie tylko niesie ze sobą przesłanie, czym zajmuje się firma, ale także potrafi stworzyć więź emocjonalną pomiędzy firmą a jej klientem. Logo może składać się z kilku elementów – logotypu (często mylonego z całym logiem), czyli części tekstowej znaku, […]
CZYTAJ WIĘCEJ >Pod koniec XIX wieku spece od brandingu – choć wtedy jeszcze nikt nie miał pojęcia, że tak się będzie niegdyś nazywać – zdołali przekonać Amerykanów, że Coca-Cola jest nie tylko synonimem najlepszego smaku, ale też wolności. Marka brunatnego napoju z bąbelkami, charakterystyczne logo i opakowanie były obietnicą dla klientów – oto dostajecie coś wyjątkowego, coś […]
CZYTAJ WIĘCEJ >