- PL
- EN
Osiedle Bliźniaków w miejscowości Kochanów. Atutem inwestycji jest niewielki procent możliwej powierzchnii zabudowy, co pozwoliło (lub raczej wymusiło) powstanie wewnętrznego parku dla mieszkańców. Naszym zadaniem był Naming, Logo, identyfikacja wizualna i prospekt marketingowy dla inwestorów.
Roboto
Wielu małych deweloperów, budujących niewielkie kompleksy na działkach za miastem, oczekuję od identyfikacji dokładnie tego samego – podkreślenia otoczenia zieleni. Ciężko odmówić sensu takiemu rozumowaniu (zieleń jest często jedynym atutem mieszkania na odludziu, może poza ceną zakupu). W praktyce oznacza to jednak, że większość identyfikacji jest do siebie podobna / niemalże taka sama. Osada Kochanów jest inna i za to ją lubimy. Motywem przewodnim nazwy i identyfikacji jest wdzięczna nazwa miejscowości, a materiały reklamowe idą tym tropem.
Każda, nawet najdłuższa, droga zaczyna się od pierwszego kroku. Skoro czytasz ten tekst, to znaczy, że masz go już za sobą. Czas na drugi - zobacz nasze portfolio i / lub skontaktuj się z nami :)