-
PL
-
EN
Osiedle Bliźniaków w miejscowości Kochanów. Atutem inwestycji jest niewielki procent możliwej powierzchnii zabudowy, co pozwoliło (lub raczej wymusiło) powstanie wewnętrznego parku dla mieszkańców. Naszym zadaniem był Naming, Logo, identyfikacja wizualna i prospekt marketingowy dla inwestorów.
Roboto
Wielu małych deweloperów, budujących niewielkie kompleksy na działkach za miastem, oczekuję od identyfikacji dokładnie tego samego – podkreślenia otoczenia zieleni. Ciężko odmówić sensu takiemu rozumowaniu (zieleń jest często jedynym atutem mieszkania na odludziu, może poza ceną zakupu). W praktyce oznacza to jednak, że większość identyfikacji jest do siebie podobna / niemalże taka sama. Osada Kochanów jest inna i za to ją lubimy. Motywem przewodnim nazwy i identyfikacji jest wdzięczna nazwa miejscowości, a materiały reklamowe idą tym tropem.
Every road, even the longest, begins with the first step. Since you are reading this text, it means that you have already completed it. It's time for the second one - see our portfolio and/or contact us :)