Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Blog

Jak komunikować się z Klientem?

Komunikacja to jeden z najważniejszych aspektów działalności firmy, często nawet bardziej skuteczny niż atrakcyjna oferta sprzedażowa. Dobrym potwierdzeniem tej tezy są wszystkie małe, zaufane przedsiębiorstwa, które nie posiadają rozbudowanego marketingu, natomiast potrafią tak porozumiewać się z klientami, że ci stale do nich wracają. Sprawna komunikacja z klientem obejmuje różne poziomy: od samego procesu zakupu, poprzez […]

CZYTAJ WIĘCEJ >

Do czego służy strategia komunikacyjna?

Prowadząc własny biznes, musimy pamiętać o stworzeniu odpowiedniej strategii komunikacyjnej, która jest jednym z elementów szeroko rozumianego brandingu. Jest to stosunkowo złożone, wieloetapowe zadanie, ponieważ praktycznie każdy aspekt działalności firmy – od jakości sprzedawanych produktów czy usług po deklarowane przez nią wartości – służy komunikacji z klientem. Dlaczego w ogóle warto zadbać o strategię komunikacyjną? Pamiętajmy, że naszym […]

CZYTAJ WIĘCEJ >

Na czym polega spójność wizerunku?

Spójność wizerunku to przestrzeganie zasad odnośnie identyfikowania marki przez klientów. Składa się na nią nie tylko szeroko rozumiana identyfikacja wizualna związana z marką, ale również jej odbiór przez klientów, konkurencję, otoczenie czy społeczność. Innymi słowy obietnice danej marki muszą iść zawsze w parze z ich późniejszą realizacją, podobnie jak cała jej działalność powinna podlegać wartościom, które […]

CZYTAJ WIĘCEJ >