Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej.

Jasne!
Dowiedz się więcej

Blog

Na czym polega spójność wizerunku?

Spójność wizerunku to przestrzeganie zasad odnośnie identyfikowania marki przez klientów. Składa się na nią nie tylko szeroko rozumiana identyfikacja wizualna związana z marką, ale również jej odbiór przez klientów, konkurencję, otoczenie czy społeczność. Innymi słowy obietnice danej marki muszą iść zawsze w parze z ich późniejszą realizacją, podobnie jak cała jej działalność powinna podlegać wartościom, które […]

CZYTAJ WIĘCEJ >

Jakie są nośniki identyfikacji wizualnej firmy?

Identyfikacja wizualna to w dzisiejszych czasach jedno z podstawowych narzędzi służących do kształtowania konkretnego wizerunku danej marki lub firmy na rynku. Co do zasady, termin ten oznacza również ogół indywidualnych cech, zachowań oraz symboli, które są stosowane w firmie w celu tworzenia jej osobowości oraz uzyskania jak najlepszej prezentacji marki na tle potencjalnych rywali i […]

CZYTAJ WIĘCEJ >

Layout – czym jest i z jakich części się składa?

Layout to pojęcie oznaczające projekt układu graficznego publikacji tradycyjnej lub elektronicznej. Początkowo termin ten był stosowany do określania działań związanych z klasycznym DTP. Od pewnego czasu jest on jednak wykorzystywany przede wszystkim w szeroko pojętej reklamie graficznej, a także przy tworzeniu stron internetowych. Obecnie layouty są przygotowywane w specjalnie przeznaczonych do tego programach graficznych, które […]

CZYTAJ WIĘCEJ >