Spójność wizerunku to przestrzeganie zasad odnośnie identyfikowania marki przez klientów. Składa się na nią nie tylko szeroko rozumiana identyfikacja wizualna związana z marką, ale również jej odbiór przez klientów, konkurencję, otoczenie czy społeczność. Innymi słowy obietnice danej marki muszą iść zawsze w parze z ich późniejszą realizacją, podobnie jak cała jej działalność powinna podlegać wartościom, które […]
CZYTAJ WIĘCEJ >Identyfikacja wizualna to w dzisiejszych czasach jedno z podstawowych narzędzi służących do kształtowania konkretnego wizerunku danej marki lub firmy na rynku. Co do zasady, termin ten oznacza również ogół indywidualnych cech, zachowań oraz symboli, które są stosowane w firmie w celu tworzenia jej osobowości oraz uzyskania jak najlepszej prezentacji marki na tle potencjalnych rywali i […]
CZYTAJ WIĘCEJ >Layout to pojęcie oznaczające projekt układu graficznego publikacji tradycyjnej lub elektronicznej. Początkowo termin ten był stosowany do określania działań związanych z klasycznym DTP. Od pewnego czasu jest on jednak wykorzystywany przede wszystkim w szeroko pojętej reklamie graficznej, a także przy tworzeniu stron internetowych. Obecnie layouty są przygotowywane w specjalnie przeznaczonych do tego programach graficznych, które […]
CZYTAJ WIĘCEJ >