Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej.

Jasne!
Dowiedz się więcej

Blog

Jak budować wizerunek marki?

Marka to swego rodzaju identyfikator i osobowość firmy, pewien zestaw obrazów, który utrwala się w świadomości klientów. Co istotne, może być on pozytywny, ale może być też negatywny, a dodatku zarówno jeden jak i drugi bezpośrednio przekładają się na funkcjonowanie i kondycję danego przedsiębiorstwa. Warto więc dołożyć starań i zadbać o to, aby zbudować jak […]

CZYTAJ WIĘCEJ >

Storytelling jako metoda sprzedażowa i wizerunkowa

Storytelling to nieodłączny element nowoczesnego marketingu, będący barwną i angażującą historią/opowieścią o produktach oraz marce danej firmy. Mówi się nawet, że jest to narzędzie marketingowe, które już z definicji jest właściwe marce, czyli czemuś, co powinno się trwale zapisać w głowach klientów i to w możliwie najlepszy, pozytywny sposób. Dobry storytelling to marka opowiedziana w […]

CZYTAJ WIĘCEJ >

Co to jest flat design?

Angielskie określenie flat design można w naszym rodzimym języku wytłumaczyć jako trend projektowania odnoszący się do stron internetowych. To jednak nie wszystko. Dotyczy on także systemów operacyjnych, czy popularnych dzisiaj aplikacji internetowych. Cechą charakterystyczną flat design jest płaski wygląd, minimalizm i wrażenie przestrzeni. Można to zauważyć choćby w prostych i płaskich ikonach, czy jednokolorowości i […]

CZYTAJ WIĘCEJ >