Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym może działać lepiej.

Jasne!
Dowiedz się więcej

Blog

Z czego składa się logo?

Logo to jedyny w swoim rodzaju znak graficzny, stylizowany napis lub pewnego rodzaju charakterystyczna ekspresja graficzna służąca do reklamowania i wyróżniania marki, przedsiębiorstwa lub organizacji na tle konkurencji. Ze względu na swój charakter stanowi ono niezwykle ważne i potrzebne narzędzie marketingowe. Dobrze zaprojektowane logo przyczynia się bowiem nie tylko do wzrostu rozpoznawalności firmy i oferowanych […]

CZYTAJ WIĘCEJ >

Projekty wizytówek – na co zwracamy uwagę?

Wizytówki stanowią w dzisiejszych czasach kluczowy element służący do nawiązywania nowych kontaktów. Jako jeden z najważniejszych sposobów na przedstawienie się w świecie biznesu ułatwiają one nie tylko pozyskiwanie klientów, ale również rozpoczynanie współpracy. Oprócz reklamowania nas samych, mogą one także stanowić skuteczne miejsce promocji konkretnych produktów i usług. Mimo że wizytówka stanowi niewielkich rozmiarów kartonik, […]

CZYTAJ WIĘCEJ >

Czego dotyczy Visual Merchandising?

Visual Merchandising to obecnie jedna z najlepszych oraz najszybciej rozwijających się strategii marketingowych. Stanowi ona również niezwykle skuteczny środek komunikacji z klientami, polegający na przedstawianiu produktów w taki sposób, aby dzięki swojemu atrakcyjnemu wyglądowi przyciągały one uwagę potencjalnych konsumentów. Osoba pracująca jako visual merchandiser powinna znać nie tylko podstawowe zasady aranżowania przestrzeni sprzedażowej, ale również […]

CZYTAJ WIĘCEJ >